Sunday!

Lika skönt med söndag som vanligt! Och jag är lika trött som vanligt ;) Varit mycket jobb dem senaste dagarna. Därför jag inte skrivit här för det har varken funnits tid eller ork till det. Jobbade hela fredagen och vi hade sjukt mycket att göra. Märks att sommaren är i antågande. Efter jobbet blev det en oplanerad utgång då folk ville ha med mig ut. Hade verkligen superkul även om jag egentligen inte orkade.... I lördags jobbade jag 12 timmar en aning bakfull....haha! Men det släppte efter några timmar. Igår hade vi ett kul event på jobbet. Ett party som heter "The perfect party" med en lokal bloggare. Kika in på hennes blogg här! Kommer nog upp lite bilder där ifrån festen om ett tag. Tredje året i rad som vi hade denna fest hos oss. Ca 250 tjejer inbjudna och jag skulle fixa snittar till dem. En jäkla tur att jag tycker sånt är riktigt skoj för det tar lite tid att göra ca 1000 snittar om man säger så. Dem blev kanon och jag blev glad idag när jag hörde att dem var rejält omtyckta.


Parmesancreme med färskt fikon på kavring var en

Hemmabakad foccacia med grön tapenad och serranoskinka var en annan.

Gjorde två till som jag aldrig hann få på bild. En tunnbrödsrulle med pepparrotscreme, kallrökt lax och ruccola. Den andre var en smördegstarté med en röra på oliver,soltorkad tomat och chevréost.

Nej nu ska jag städa lite här hemma innan det kommer hem lite kompisar för filkväll och mys! Bästa på hela veckan!

Hoppas ni har en kanonsöndag!




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh så gott det ser ut.. mums:)

2011-05-23 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0