Semla

Efter jag slutade idag blev det en snabb vända på stan i väntan på min fika kompis. Smet in på H&M och kikade runt och dem hade fått in en hel del nytt. Hittade en sjukt snygg jacka/kavaj som jag slog till på. Visar den nån annan gång. Hittade en till galet prisvärd som jag ville ha med men fanns tyvärr inte i min storlek. Bara måste ha den!!!! Sen får det inte bli en enda jacka till....eller?

Efter impulsshoppingen träffade jag upp min kompis Carro för en fika. Var sugen på Semla så det fick det bli. En stund senare i jakt på semlan hamnade vi på skånskan och mina vänner där hittade jag stans BÄSTA semla!! Galet god, så halmstadbor när ni blir sugna på semla så är det skånskan som gäller!!



Nej nu återgår jag till tisdagmyset med syrran, Cougartown och In the middle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0