Tack Sony Ericsson - Hej Iphone 4s

Får tacka Sony Ericsson för över 10 års trogen tjänst. Alltid varit min favoritmobil men det har ju faktiskt kommit något bättre! En iphone (vit offcourse) 4s blev jag pappa till förra veckan! Känns hur bra som helst. Trodde den skulle vara extremt svår att förstå sig på men det är än sålänge den mest logiska mobiltelefon jag har haft!



Förstår nu varför alla säger att dem älskar denna telefon för I´m in love with it!! Har varit iväg på massa roligt hela helgen lång och kompisar och familj har fått stå ut med en Henric pillandes på sin mobil var och var annan minut... Hehe den e svår att lägga ifrån sig.

Nu när jag uppdaterat mig till denna telefon går det betydligt lättare och smidigare för mig att mobilblogga så det kommer det bli mycket av framöver. Men annars kan ni följa mig på twitter där jag nu kan logga in mycket lättare. Där heter jag YngveCarlHenric så det e bara att lägga till mig där!!

Någon som kan tipsa om en grym o användbar app som jag absolut inte får missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0