Super Bowl Commercials 2012

Då var det dags för Super Bowl igen. Det som intresserar mig mest är då verkligen inte själva sporten. Har inte en aning  om vilka lag det är som tävlar och kunde inte bry mig mindre... Det som intresserar mig mest förutom mellanakten som i år är med Madonna (Hoppas hon är lika grym som Black eyed peas förra året) är såklart pauserna! Visste ni att det i år i genomsnitt kostade 3,5 miljoner dollar för att få med ett 30 sek klipp. Då är inte gaget till kändisarna inräknat. Så vi snackar galna summor här!

Täkte visa er vad alla pengarna har resulterat i! Här är några av mina favoritreklamer!!

Jerry Seinfeld för Acra


Matthew Broderick för Honda


"The dog strikes back" för Wolkswagen


"A dream car" för Kia


"It´s reinvented" för Toyota


"Looks like we made it "för Chevy


Coca Cola


Pepsi


David Beckham
för H&M


Och avslutar med den bästa Audi!!!


Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Jocke

KIA tog hem det i år

2012-02-06 @ 17:42:39
Postat av: Anonym

Måste bara säga-Beckham kommer va lika snygg nu som när han är 100år;)

2012-02-25 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0