Last Saturday

Efter att jag jobbat klart i lördags var det dags att fira min vän Caroline som kom ner från Göteborg! Vi samlades hemma hos en annan kompis för skumpa och presentutdelning! Efter detta hade vi ett bord bokat på restaurang Gastons inne i stan. En favoritrestaurang för oss!! Där blev det tre rätters och massa mys med alla mina fina vänner...


Förrätten blev en favorit som jag skulle kunna äta dagligen....Chevré Chaud!!

Till varmrätt blev det Chevrébakad oxfilé med rödvinssky och potatisgratäng. Riktigt gott det med...

Fina födelsedagsbarnet Caroline!!!!

Tårtan!!

Mina fin fina vänner :))



Efter middagen blev det såklart drinkar och dans hela natten lång men dem bilderna behåller jag i min privata samling....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0