My birthdayweekend

Fruktansvärt dålig uppdatering här, jag vet! Har verkligen fullt upp konstant och har lite svårt att hitta tid och ork att sätta mig ner och uppdatera min kära blogg! Tänkte att jag skulle gå tillbaka 2 helger i tiden till min underbara födelsedagshelg då jag fyllde 25. Hade en underbar helg med alla (nästan) mina favoriter samlade omkring mig!!

Fredagen var alltså min födelsedag och jag började den med.....vad tror ni? Att jobba såklart, vad annars? Haha. Blev gratulerad av några kollegor vilket var otroligt gulligt. Dock var det inte så många som jobbar så tidigt med mig när jag jobbar på lunchen. Stressade mig igenom jobbdagen med tankarna på allt som skulle fixas hemma. Hade nämligen ca 15- 20 av mina bästa vänner som var bjudna hem till mig på fest så var en hel del att fixa innan dess. Bjöd på en riktigt nice buffé om man får lova att säga det själv....


Körde på lite Tapasstuk med massa småplock av sånt som jag älskar! Räkor, musslor, lufttorkad skinka, röror, oliver, fyllda champinjoner, chevréfyllda dadlar, sparris, färsk rödbeta, ostar mm!! Var rejält omtyckt :)

Gjorde små medelhavsinspirerade minihamburgare där man fick välja vilken dressing man ville ha! Fetaostcréme eller en het quacamole. Dem gick åt som smör i solsken!!!

Hade dukat långbord....

Födelsedagstårtan var lite panikfixad av mamma och syrran med pojkvän när jag tillslut insåg att jag inte skulle hinna med att fixa någon dessert själv...Tack för tårtorna!!

Presentbordet fylldes på under hela helgen....

Vi hade underbart skoj runt borden, något annat hade varit konstigt med mina fina vänner och helt plötsligt var klockan en bit efter midnatt och det var dags att dra sig inåt stan för att parta loss...

Jag på dansgolvet med en cosmo i handen, råkade nog spilla ut minst hälften när jag skakade loss...ovanligt? Nope...haha!

Hade en underbar födelsedag och kom hem nån gång efter 03 har jag för mig! Lördagen startade jag med en lång sovmorgon som behövdes! Mådde inte så jättebra så blev en lugn dag. Söndagen spenderades med familj och tjocka släkten som kom på besök. Massa mer paket och stort bullkalas blev det. Alltid lika kul när släkten samlas och det blev fullt hus igen...


Otroligt söta kusinbarnet Colin som roade sig med att riva ut halva köksinredningen på golvet. Vilket underbart litet busfrö han är....

När helgen var slut var presentbordet fullt! Tack alla för blommor, presentkort, pengar, espressomaskin, bakmaskin och massa mer som jag fick! Helt otroligt vilka fina människor jag har runt mig som gjode min födelsedagshelg till den bästa!!

Älskar er alla :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

<3

2011-09-22 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0