Lite nytt!!

Har införskaffat lite ny inspiration till min lägenhet nu när det börjat övergå till höst. Alltid kul med lite nytt....

Nya växter

Blev min favoritväxt murgröna som hamnade i min champagnelåda

Planterade en ny växt i träfatet på min köksö!

Ny lykta till samlingen :)

Siffran som jag köpte i märkesbutiken i Båstad i somras har hittat sin plats i fönstret!!

Sommaren har som vanligt gått alldeles för snabbt och nu börjar det bli mer och mer höstlikt. Detta är ändå för mig en liten favorittid på året när det är lite ruskigt ute och man kan börja klä sig i lager på lager och plocka fram alla mysiga koftor. Kura ihop sig i soffan med tända ljus och en bra film medans regnet smattrar på fönsterrutan. Det är även en perfekt tid att lägga lite mer tid på hemmet. På sommaren är jag inte hemma lika mycket och då hamnar mitt intresse för inredning lite på efterkälke med det brukar jag ta igen med råge på den mörkare delen av året. Undrar just vad jag kommer att hitta på härnäst hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0