Idol 2011

Igår var bästa dagen på hela veckan. Söndagar brukar normalt vara det för mig eftersom jag vet att jag är helt ledig då!! Jobbade ju till 01.30 i lödags natt så tog en lång sovmorgon igår. Låg kvar länge i sängen framför tv och data och gick inte upp förrens nån gånng på eftermiddagen! Sjukt skönt! På kvällen var det så dags att fira mammas födelsedag. Blev grillat, frågesport, kortspel och tåååårta! Väldigt fin kväll!

Kunde ju inte låt bli att snegla på Idol mellan varven som var på tv:n...



Vet inte riktigt vad jag ska säga? Såg ju inte hela programmet men jag tillhör dem som tyckte att Jihde gjorde ett grymt bra jobb så får vänta att uttala mig om Pär Lärnström. Juryn då. Bagge är såklart den solklara favoriten ihop med Laila. Snubben i glasögonen har jag ingen aning om vem han är och jag tycker han verkar riktigt butter och tråkig. Alexander Bard är ett riktigt orginal. Jävligt konstig prick är han vilket kanske kan vara kul då man aldrig vet vad han kommer säga.... Annars var programmet sig likt. Många kassa som man undrade vad tänkte med deras sångröst. Sen fanns det såklart några pärlor! Tyckte han killen med afrohåret var riktigt duktig och udda! Sen var såklart han lilla killen som sjöng från o med du riktigt grym! Än bättre hade det varit om någon tagit en sax till hans hår. Haha, den där frillan är inte smickrande!

Vad tyckte ni om gåårdagens premiär av Idol? Saknar ni det gamla eller tycker det är skönt med lite nytt blod?

Nu ska jag bege mig till jobbet så är kanske dags att fixa till sig!

Hoppas alla får en fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0