At WORK

Dyker in en snabbis för att visa att jag lever! Är FULLT upp och har varit det i alldeles för många dagar på rad nu. När jag senast var ledig och bara tog det lugnt har jag ingen aning om?
Har i vilket fall som helst haft en kanon födelsedagshelg och blivit firad i dagarna 3!! Är inne på mitt tredje dubbelpass nu på tre dagar så jag hinner liksom inte riktigt med allt och det går ut över bloggen. Tyvärr. Hinner inte ens med att ta tag i något hemma utan allt står likadant hemma från i helgen vilket är GRYMT irriterande. Hatar när det är rörigt i lägenheten och det inte finns någon tid att fixa det.
Nu måste jag jobba vidare här. Fullt upp och ska ta hand om allt efter att ha serverat lunch själv till 120p. Diskare sökes ;)
Hörs imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0