Work work work and some more work

Just nu gör jag inte mycket annat än att jobba, sova, jobba, sova! Eller vad sägs om onsdag 13 timmar, torsdag 10 timmar, fredag 14 timmar och lördag 14 timmar. Jobbade även några timmar igår då vi hade extra öppet på jobbet. Känner mig verkligen bakis i kroppen pga av jobbet. Haha!! Tur då att det gått jättebra allt på jobbet och att jag har grymt duktiga kockar och att vi har jävligt kul när vi jobbar, annars hade det varit ectremt jobbigt.

Nu ska jag fixa till mig och dra iväg till jobbet för 2 möten och jobb efter det. Står väldigt mycket jobb på schemat med långa pass denna veckan med så kommer tyvärr inte hinna med att skriva allt för mycket, men dyker in såfort det finns lite tid o energi över!!

Ha en toppenstart på veckan nu alla :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Man tackar å bockar! Allt gick även bra så är GLAD!

2011-11-23 @ 20:31:52
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: ROBIN HOOD

sv: aha alright! :) så vad gör du under lördagstimmarna idag då? (:

2011-11-26 @ 14:17:10
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0