Triss i damer!

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Ganska lugn kväll med tanke på att det var champions league. Hade möte med vår ägare idag vilket var på tiden kan jag tycka. Fick väldigt mycket beröm av honom vilket var superkul. Tror mest han ville kolla hur jag upplever saker och ting på jobbet och jag är inte den som har svårt att prata....;)

Nu har det börjat tisslas och tasslas om det som tar oss igenom den mörka och kalla början på 2012. Nämligen melodifestivalen. Nu ska det alltså vara klart vilka som kommer leda hela tjottaballongen nästa år...

Programledarna blir alltså en triss i tjejer med helt olika bakgrund, ålder och karriärer vilket jag tycker låter ganska spännande. Sarah Dawn Finer är ju inget nytt i dessa sammanhang och kommer fungera galant! Helena Bergström är ju en trygg och förbannat duktig skådespelare som inte har svårt att säga vad hon tycker och bjuda på sig själv vilket kommer bli spännande att se vad hon ska hitta på. Sen inte att förglömma har hon redan en koppling till melodifestivalen genom filmen "Livet är en schlager" så det känns ändå passande på nåt sätt?. Wildcardet nästa år får ju bli Gina Dirawi mer känd som Ana Gina som blir den första nittiotalisten att leda festivalen! Har ingen större koll på henne annat än att hon bloggar och har 2 program på Svt-play som blivit succeér så ska bli kul och se vad hon går för.....


Vad tycker ni om valet av programledare? Spännande? Tråkigt? Kan inte bry er mindre.....I wanna know...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0