Tisdagsmys

Den här dagen har inte varit så rolig... Vaknade med hemsk migrän och tog tabletter direkt och lyckades somna men det hjälpte ingenting. Så var bara att höra av sig till chefen att jag inte kunde följa med till Malmö :( Vi hade nämligen ett möte inplanerat på att kolla in lite ugnar och dylikt nu när vi ska renovera köket på jobbet. Sög verkligen att missa det som jag sett fram emot bra länge men inget att göra åt det....Kom sen inte upp ur sängen förräns strax efter 14.00. Hemskt att ha migrän är det.

Så på grund av detta har jag inte fått så mycket gjort då jag blir helt sänkt när jag får ett migränanfall.

Har bloggat lite om helgen, röjt undan här hemma litegrann och tagit mig ut på en liten promenad. Är ungefär det lilla jag klarat av att göra. Nu sitter syrran och väntar på att vi ska käka Tacos så är väl bäst att jag hugger in! Sen börjar kvällens avsnitt av Desperate housewives efter uppehållet förra veckan. Visst är det spännande nu allt det här med mordet på Gabbys "pappa", Brees konstiga polis och Tom och Lynettes äktenskapskris? Hur ska dem lyckas lösa allt?

 

Vad tycker ni om sista säsongen av Desperate Housewives?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0