WHAT A LOVELY WEEKEND

Varit en lång helg som bestått utav mycket jobb (inget konstigt alls) förfest och utgång, grattande utav världens bästa pappa och traditionsenligt söndagsmys med vännerna hos mig!

Fredagen bestod endast av jobb hela dagen och oj vad vi hade att göra! Alltid fullproppat med folk från öppning till stängning vilket känns underbart kul. Afterworken med mina Tapas uppskattas visst av Halmstadborna och nu bokar stora sällskap bord bara för att äta Tapas. Extremt kul och ännu roligare var det att jobba med det nya porslinet vi köpt in till Tapasen. Så fint allt blev, men visade sig efter ett tag att vi behöver köpa in ännu mer porslin då inte ens allt det nya räckte till. Lyxproblem eller vadå?....



Bara lite utav Tapasen vi serverade i fredags!

Lördagen jobbade jag först 11 timmar innan det var dags att skynda sig hem för att svida om till fest. Tack för skjutsen dit lillebror ;) Var på en fest först hos min vän Kamilla där vi hade det galet trevligt innan vi begav oss in mot stan och festade vidare natten lång. Tog det hyfsat lugnt med drickan då jag lärt mig att jobba så mycket och sen dricka på det inte är den bästa kombinationen för mig. Klok jag är va?! Men det hindrar inte mig från att dansa, ha kul o bjuda på mig själv! Är det bara jag som ibland tycker att nattklubbarna skulle ha öppet längre än till 03 när man har så kul och bara vill fortsätta att dansa? Nån gång till 04-05!! Fast tur är det kanske så man kommer hem i hyfsad tid....

Idag söndag blev det en rejäl sovmorgon och sen slappande framför älskade dumburken i några timmar. Kikade in reprisen av så mycket bättre. Kommer ett inlägg imorgon om vad jag tyckte av artisternas verioner av Timbuktus låtskatt. Sen var det bara att samla ihop sig för att fira min älskade pappa på fars dag! Blev en mysig fikastund med honom och sykonen med lite presenter (som han såklart sagt att vi inte skulle ge honom!!) Vad är det med föräldrar och sånt. Säger alltid att dem inte ska ha något och absolut inte för mycket....Men kan lova att hade vi kommit utan något så hade dem blivit besvikna!? Man blir aldrig för gammal för presenter (hoppas jag!)

Efter ett tag där var det dags för traditionsenlig söndagskväll hos mig med vännerna. Älskar denna tradition! Bjöd på spaghetti bolognese då jag inte orkade med något mer avancerat. Kollade på True Talent där jag tycker att Dimitri borde kommit tvåa istället för att vinna. Sen avslutade vi med att kolla in filmen Trassel.



Älskar verkligen denna filmen som redan nu är en riktig disneyklassiker!

Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ingen fara bro:)

2011-11-14 @ 20:48:17
Postat av: jenny

ohhh tapas=)=)

2011-11-17 @ 15:55:56
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0