Christmas songs!!



Nu är det inte så långt kvar till jul så började för nån vecka sen att lyssna på julmusik!! Kunde helt enkelt inte hålla mig längre.... Här ovan ser ni min samling med julskivor, blivit en del genom åren! Även om jag har en jullista på spotify är det en speciell känsla att plocka fram en gammal hederlig cd-skiva och sätta igång den där man har exakt koll på vilken låt som kommer i vilken ordning! Finns dock en skiva som saknas i samlingen och det är familjens julskiva som spelas traditionsenligt när julen ska plockas fram hemma och granen kläs. Funnits med så länge jag kan minnas. En utav mina favoritjullåtar de senaste åren är faktiskt en med EMD som heter "Välkommen hem"





När tycker ni det är ok att börja lyssna på julmusik?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0