KONTORSNISSE

Idag åkte kavajen på för jag har spenderat min arbetsdag på mitt kontor med papper, kalkyler, pm, beställningar, word, excel mm. Nu kommer vi till det här med datorer. Jag är så oteknisk som man kan bli, eller jag känner mig så i alla fall. Fixa tabeller i word och excel är rena grekiskan för mig eller rättare sagt franskan för jag kan en hel del grekiska ord faktiskt ;) Kan sitta och klippa och klistra och flytta raderna hit och dit ett bra tag tills jag blir galen. Men som tur är jag redigt envis och ger mig inte sen är jag inte den som inte kan be om hjälp heller. Klarade av allt tillsist och har fått riktigt mycket gjort men har massor kvar. Skönt när jag kan plocka bort mig från schemat för att fixa sånt här utan att behöva vara i köket samtidigt.

Såhär har min kontorsoutfit sett ut idag



Dags att återgå till tisdagsmyset nu o kolla på favoritprogrammet In the Middle. Förresten vad tyckte ni om kvällens Desperate Housewives. Spännande det där med Paul, Felicia och Susan...

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha där fick du till det, att du kan grekiska. ^^



Och tack! Imorgon gäller det. Sen är det lov. Görhärligt efter dessa veckor fulla av tentaplugg. :)

2011-05-31 @ 23:31:23
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Tommy

Sv: Hoppas att det gick bra med kontorsjobbet..

2011-06-01 @ 08:41:16
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0