Bästa dagen på veckan-Söndag!!

Har sagt det förr och jag säger det igen. Söndag är min absoluta favoritdag. Varför, jo för att jobbet är stängt och jag vet att det inte finns en chans att jag behöver jobba. Sweet. Missta mig inte, som det bilden visar i inlägget nedan älskar jag mitt jobb men det är inte så roligt som det blev igår när en av mina kockar blev sjuk och jag fick gå in och jobba när jag skulle vara ledig en lördag. Så idag är jag glad!! Vilken dag har ni som er favoritdag på veckan?

Idag har jag äntligen hunnit ta tag i min lägenhet med allt det roliga det innebär, you know. Skönt att ha det mesta gjort men klädberget som väntar på att bli strykt bara växer och växer.... Kom precis hem från en 40 års fest. Kusinens man som fyllde år!! Skoj att träffa tjocka släkten om än för en kort stund! Nu är jag hemma och vänder innan jag ska på bio med några vänner. Blir Thor som jag har stora förväntningar på då jag bara hört positiv kritik om den.

Såhär har jag sett ut idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0