Update from WORK

Idag har det varit full fart hela dagen. Har nyss stämplat ut från jobbet och inser att jag inte hinner hem innan dagen är slut för att uppdatera bloggen. Än så länge har jag lyckats att göra det varje dag men det är inte lätt att hitta tid till allt...... Innan idag var det massa ärenden som skull fixas. Var på möte och efter det skyndade jag vidare till möte på jobbet! Sen har resten av dagen spenderats på jobbet där det var en hel del att göra som vanligt. Jag och min kollega Frida började prata om vad för något vi kollade på när vi var små och då kom gamla härliga Dino Ryttarna på tal eller Dino Riders som det visade att hon med kollade på när hon var lite. Blev att vi kollade lite på det idag.
Någon annan som kollade på detta när ni var små?

Kommentarer
Postat av: Pj

Dino riders var ju sjukt tufft!

2011-03-05 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0