Sunday Night

Hemma från trevligt firande hos födelsedagsbarnet min äldsta bror Tobias som fyller 27!!! Är helt galet vad tiden går fort. Han ville inte ha någon present eftersom vi strax åker på semester och kommer fira honom lite där istället men han känner ju oss och en hel del presenter fick han ändå! Av mig fick han en gigantisk stor svart mysig badrumsmatta. Kanske inte roligaste presenten men han behövde den! Tror han blev nöjd med presenten iallafall eftersom han inte trodde han skulle få nån!!

Blev mycket prat om den stundande semestern som alla ser fram emot. Kommer inte ihåg om jag skrivit om detta innan här men det är till THAILAND vi ska åka hela familjen i 2 veckor! Åker den 30/3. Med tanke på att jag bara hade en veckas semester förra året och det är drygt ett år sen är jag i otroligt stort behov av det nu.

Blev ingen personalfest för mig nu för jag orkar faktiskt inte. På fyra dagar har jag jobbat över 50 timmar så är helt slut i huvudet och kroppen och jobbet lockar inte direkt kan jag säga! Tråkigt men sant! Men finns alltid nästa, dröjer nog inte långt tills dess om allt är som vanligt gällande våra p-fester!

Bjuder på en dagens outfit. Körde en liten premiär av min nya trench! (Lite för kallt för det men skitsamma!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0