SÖNDAG

Känner mig helt slut men det finns ingen tid att vila här inte. Hela dan är fullspäckad. Hann inte skriva igår då jag jobbade 13 timmar. Eftersom det är lönehelg var det riktigt mycket att göra men allt flöt på hur bra som helst!!

Har varit igång ett bra tag här hemma och håller på och tvätta och fixa. Ska snart bege mig iväg hem för lite födelsedagsfirande även denna söndag. Syrran fyllde år i torsdags så nu är det dags att fira henne. Ska bli skoj. Efter det blir det att gå och kolla på en teateföreställning som en kompis är med i. Sen får jag skynda hem för då kommer det några kompisar för lite mys, skvaller och film. Underbar söndag med andra ord!!

Kollade precis in lite på reprisen av körslaget. Hur kunde Jasmine åka ut. Svenska folket röstar som vanligt helt åt skogen. Dem kör en cool modern Beyonce låt och tant Ann-Louise kör urgamla piccadilly cirkus. Nej helt fel som åkte. Coola Jasmine skulle gått hela vägen till final!


Bild Tv4

Nej nu blir det duschen och fixa till sig! Ha en fin söndag alla....

Kommentarer
Postat av: Rikardtina

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-02 @ 08:45:59
URL: http://rikardtina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0