Redan Torsdag!

Var verkligen en lång dag igår. Stressade som en tok med att skriva inlägget under innan 12-slaget igår och var klar att publicera det men så försvann helt plötsligt all text när jag klickade publicera så det blev lite försenat, men men sånt som händer!! Var massa krångel på blogg.se igår så det gick inte att uppdatera eller kommentera inlägg under dagen...

Helt galet vad veckorna går fort. Redan torsdag igen och vi är inne i mars månad. Underbart att det går framåt och nu hoppas jag att värmen kommer snart så man kan få slänga på sig lite vårkläder och vårskor. Ska bli underbart!! Idag har jag varit hos sjukgymnasten på massage igen och det behövdes. Stryker lite kläder nu innan det är dags att bege sig till jobbet igen, älskar när allt är rent o ch struket och ligger på rätt plats i min walk in!!

Måste bara nämna ett filmtips som ni absolut INTE ska se....

Nine! Jag tycker om musikalfilmer såson Moulin Rouge, Chicago, Hairspray med flera. Har länge varit sugen på att se denna musikalfilm med stora skådespelare, ja ni ser ju. Snacka om att jag blev besviken. Var ett bra tag sen jag såg en så dålig och spretig film. Vi klarade ungefär oss igenom halva filmen innan vi stängde av skiten. Dåliga musikalnummer, tråkig story och att den utspelade sig i Italien gjorde det inte bättre. Nej den får 1 av 10 och hade det inta varit för flera stora skådisar hade den fått en fet nolla!!

Någon som har sett denna kassa film som håller med eller kanske tyckte den var jättebra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0