Outlet!

Oj oj vilken lång dag. Började tidigt idag då jag jobbade lunch. Jobbade som vanligt längre än tänkt för att organisera allt. Hade en liten städdag i köket idag med. Alltid lika roligt att få ordning och rent, blir så mycket lättare att jobba då. Efter jobbet blev det storhandling igen. Sen har jag varit hemma och plockat och städat. Kom hem till 15,9 grader i min lägenhet för tredje gången denna vinter. Min hyresvärd är rena skämtet men det fixades snabbt när jag blev arg så nu börjar det bli varmt igen och ugnen med öppen lucka gör såklart sitt. Kul räkning för honom sen!!!! Fått tillbaka min bil idag som har varit på utlåning till lillbrorsan när han skulle upp på kurs till Göteborg i tre dagar. Härligt att ha svarta pärlan tebax och framförallt när han lagat det som inte funkat som det ska. Du e en star lillebror!!

Måste bara tipsa er som är som jag och älskar film!! Spring inom hemmakväll/videomix för där är det värsta outleten på filmer Har köpt hem hela 12 filmer och endast pröjsat 219 kr. Jag gillar´t. Nya filmer är det med och det fylls på med nytt typ varje dag!!



Nu när det har varit så fint väder i några dagar tänkte jag att det var dags att inviga ett par av mina nya vårdojor när jag begav mig av till jobbet! Haha did I choose the wrong day or what? Under tiden jag jobbade utbröt det visst både snöstorm,blåst och hällregn. Perfekt tajming, men snygg var jag på fötterna idag iallafall...



Nu ska det senaste avsnittet av Glee kollas in!!

Kommentarer
Postat av: Pj

EXAKT sådana skor jag är ute efter. Grymt snygga! Känns som att vi får shoppa en del ihop när jag kommer hem. Nå, vart har du införskaffat skorna?

2011-03-09 @ 23:51:48
Postat av: Henric

Thanks Pj! Att vi får göra :) Hm tror det var skomodellen det heter i ullared. Galen rea, fick dem för 1/4 av orginalpriset. That´s how I do it.

2011-03-10 @ 00:41:21
URL: http://ych.blogg.se/
Postat av: luffi.se

det är tur du har koll! nu slipper jag beställa och kan gå och testa i stället jue!! tack för tipset!

2011-03-10 @ 02:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0