Ny vecka

Skönt att den fullspäckade helgen är över och det är ny vecka igen. Denna vecka har man längtat efter galet länge. På onsdag lämnar vi detta landet och beger oss iväg till Thailand. Ska bli underbart. Börjar få lite panik just nu för jag hinner inte riktigt med allt. Har kanon mycket att ordna på jobbet nu de två sista dagarna innan resan. Fixa packningen,  allt här hemma. Katten ska lämnas på katthem, tur att mamma fixar det och tar båda katterna samtidigt. Hinner inte ens fixa all tvätt för är ju inte hemma nåt så tack mamma igen för att du fixade tvätten för första gången sen jag flyttade hemifrån. Första och sista gången......

Igår var det en stressig söndag. Var hemma och firade syrrans födelsedag. Alltid lika mysigt med familj/släkt. Hon fick bara en liten present eftersom det blir roligare att fira henne rejält i Thailand istället!!

Bjuder på en liten bild på mig & mitt underbara lilla kusinbarn Cornelia. Sååå söt!!



Efter födelsedagfirandet blev det att bege sig iväg till Halmstads stadsteater i folkparken för att gå på teaterföreställningen MOD där min polare Tim är med i föreställningen. Galet kul att se honom med i en teaterföreställning. Riktig stjärna!!! Kan jag rekommendera alla halmstadbor att gå på. Kostar bara 120 kr och varar i 2h 20min. Värt pengarna! Kika in r om ni vill gå och kolla på den. 4 föreställningar är det kvar tror jag!!

Sen kom jag hem och joinades av en kompis!! Blev mycket prat och så skulle vi kolla på film. Blev två stycken som vi stängde av efter typ 20 minuter eftersom dem var såååå sjukt dåliga. Dåligt spenderade 38 kr där!!!

Nej nu måste jag springa till jobbet. Har galet mycket att göra där!! Hörs ikväll om jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: Luffi

Snygg jacka! Jag var nära att skaffa en liknande, men vågade inte!

2011-03-29 @ 09:31:57
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Yvonne

<3

2011-03-29 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0