Mitt 100:e inlägg!

Startade alltså denna bloggen på allvar den 16 januari och nu skriver jag alltså mitt 100e inlägg. Jisses vad snabbt det går. Känns som en bra start på en ny vecka det här. Tycker det är grymt roligt att ha min egna blogg att skriva av sig på och förhoppningsvis inspirera mina läsare och tipsa er om oika saker. Grymt roligt är det att det hela tiden hittar hit nya läsare. Ni färna skriva en liten kommentar om hur ni hit! Blir lika glad varje gång jag ser någon ny person som har kommenterat något inlägg. Keep it up alla fina läsare!

Nu ska jag ta tag i denna fullspäckade vecka. Måste åka iväg nu och inhandla lite grejer till en buffé jag ska servera på jobbet ikväll. Måste skynda mig nu. Ha en toppendag nu mina läsare :)

Kommentarer
Postat av: Modekillen

grattis bloggen o till dig :))) whooohoh

2011-03-08 @ 00:10:47
URL: http://modekillen.se
Postat av: Henric

Tack så mycket Fredrik :)

2011-03-08 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0