Home Again!

Blev inget tisdagsmys idag eftersom det var så mycket att göra på jobbet idag. Tråkigt men då ser jag betydligt mer fram emot nästa vecka eftersom Desperate Housewifes äntligen har säsongspremiär igen. Helt galet långt uppehåll har det varit. Eftersom vi alltid kollar det på tisdagarna har jag ju fått låta bli att kolla in det på nätet och det har inte varit lätt att hålla fingrarna i styr kan jag lova. Kommer knappt ihåg vad som hände i säsongsavslutningen. Var det inte Paul som blev skjuten har jag för mig och jag tror att det var hans skumma fru som gjorde det. Hm har för mig at det var någon mer jag misstänkte! Sjukt roligt att det drar igång snart igen iallafall!! Håller på och kollar om serien från början och är inne på säsong 3 nu. Den säsongen som Bree (Marcia Cross) var gravid i vekligheten på och nu i efterhand ser man verkligen hur dem använder sig av allt för att döja hennes mage! Haha. Fan va bra serien är. Lite av en favorit!

Någon som har en favorit bland fruarna? Jag tycker verkligen om alla men Lynette och Bree håller jag nog som favvisar!

Kommentarer
Postat av: Jenna

supertråkigt de inte blev av. ikväll kanske!? haha sugen på din mat!

2011-03-09 @ 15:18:35
Postat av: David

Jag bara älskar Desperate Housewives! Läängtar med stora bokstäver tills på tisdag, haha!!=)

Tack för din kommentar!

2011-03-09 @ 20:07:24
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0