Gaga!!!

Igår var jag ledig, vilket var underbart skönt. Trots detta var jag på jobbet (som vanligt). Gick på möte och fixade med inventeringen. Ska strax knata till jobbet och fortsätta med den. Annars så gjorde jag inte så mycket igår. Röjde lite här hemma och bloggade om Oscarsgalan som ni ser under. Kollade ikapp på lite serier som jag inte har hunnit med på sista tiden. Hade 2 avsnitt av både Glee och grymma Shameless US att kolla på. 2 totalt olika serier men båda är så jävla bra. Blir glad jag bara tänker på det :)

Måste såklart lägga upp Gagas nya video till Born This Way. Ok nu är det ju Gagas video men det här är ännu mera skruvat än vad jag trodde det kunde bli, men det är ju Gaga så jag gillar´t...


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag älskar't! Den är så skruvad! Haha.



Och tack förresten! Såg precis din kommentar du skrev för någon dag sen :)

2011-03-03 @ 18:40:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0