Fredag på jobbet!

Sorry för dålig uppdatering men det blir tyvärr så när man jobbar 13 timmarsdagar. Orkade aldrig skriva igårkväll efter jobbet då jag var för trött. Som sagt har jag haft mitt fredagsmys på jobbet som alla andra fredagar. Har jobbat alla fredagar detta året :) Oh so fun. Hade ännu mer än vanligt idag men det gick kanon och då är det verkligen roligt att jobba! Imorgon väntar en lika lång arbetsdag igen så kommer nog inte hinna blogga innan jobbet. Haha får snart börja blogga från jobbet känner jag!



Tänkte att det kanske är dags att skänka en tanke och en slant till det hemska som har hänt och händer i Japan. Gör som jag och skicka iväg ett sms med texten AKUT JAPAN till nummer 72900 så bidrar ni med 100 kr!

Jag är faktiskt medlem i en annan bra grej då jag tycker miljö och natur frågor är extremt viktiga. Naturskyddsföreningen är jag med i och skänker 100 kr till dem varje månad. Är det något vi måste värna om och ta hand om är det vår natur. Utan en bra natur fungerar inte vi. Är ni intresserade av att gå med kikar ni in här.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh, vad bra att du sätter 100 kr till detta! Gillar skarpt!

2011-03-19 @ 10:37:24
Postat av: Gaymasen

13-timmarspass? Vilka mördarpass. Haha.



Och bra att du skänkte pengar. Gjorde min karl också. Inte jag. Inte än. Men jag ska. Tror jag. Det är viktigt. :)

2011-03-19 @ 20:41:53
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Henric

Ja du Gaymasen, det är riktiga mördarpass!!



Haha, ja det är viktigt så tycker att du ska göra som din karl ;)

2011-03-21 @ 23:20:34
URL: http://ych.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0