Äntligen Mellofinal

Idag är äntligen lördagen den 12 Mars här! Jag är ledig idag men har varit på jobbet och styrt upp lite. Jag vet att jag inte borde känna såhär men jag får grymt dåliga skuldkänslor över att jag inte är på jobbet. Jag kan inte alltid vara där och det finns tre dagar under ett år som jag inte jobbar på. Idag när det är melodifestival final. När det är eurovision final och julafton. Då ska jag bara var ledig. Det ska nog gå bra på jobbet idag hoppas jag. Nej nu ska jag försöka släppa tankarna på jobbet. Snart blir det middag med familjen och kolla på mellon. Efter blir det fest och utgång. Underbart!!!

Vad tror vi om ikväll då? Jag har en dålig känsla av att Danny och Eeric kanske tar ut varandra med rösterna och att någon annan kommer smygandes upp och snuvar dem båda på vinste. Hemska tanke! Om jag fattat det rätt har internationella jurun lika mycket makt som svenska folket så dem kan lika gärna avgöra allt! Då kommer det bli liv i stugorna vill jag lova om dem röstar helt emot vad vi vill! Spännande. Frågan är ju om dem kommer tycka att Danny ric är bäst eller om dem charmas av svensk schlager och röstar på Bengtzing/Nielsen. Eller fina svenska Varga. Eller rockiga Borg. Det kan verkligen gå hur som helst!!

I vilket fall som helst hoppas jag det kommer stå mellan pågarna Saade/Saucedo och dem som kan snuva dem på vinsten är Swingfly, Nicke Borg eller hemska tanke The Moniker.

Står mellan dessa killar om äran att få representera oss i Tyskland i år. Kommer bli lika glad vem som än vinner men vet ni vem jag kommer rösta på. Danny boy! Jajamän...

 

Vem tror/vill ni ska vinna ikväll?

 

Ha en toppenlördagkväll/natt. Det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Kollade på mello för första gången i går, hade hoppats på Danny, den låten var sjukt bra!

2011-03-13 @ 08:22:41
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0