13 timmar!

Sådär. Då var man hemma igen efter 13 timmar på jobbet. Gick otroligt snabbt ändå, det beror väl på att det finns 1000 saker att göra hela tiden! Idag blev jag så galet lycklig och en enorm sten börjar lätta från mina axlar! Jag anställde en sous chef! För er som inte vet vad det är ska jag förklara. Enkelt beskrivet är det min andra kock som har ansvaret när jag inte är där och styr upp det så att jag får vara ledig när jag är ledig. Har varit väldigt svårt att hitta rätt person till detta men nu tror jag det blir bra. Nu kanske jag kan sluta ha ont i magen över jobbet och klara av att släppa det när jag inte är där för detta är något jag mått dåligt över länge. Nu kommer jag nog kunna vara lite ledig med. Underbart! Tänk att vara ledig en fredag,lördag och söndag. Har jag inte varit hittills i år!

Hörde på radion innan idag att den nya idoljuryn är bestämd!! Båda Baggarna är kvar men tråkigt nog lämnar Andreas Carlsson oss och ersätts av Alexander Bard och Pelle Lidell (who is that?)

Vad tror ni om detta då.? Tycker det är synd att Andreas slutar och Pelle kan jag inte säga  något om eftersom jag inte har den blekaste om vem han är. Synd att det inte blev någon stor kändis/artist som tog hans plats. Alexander Bard vet jag inte vad jag ska säga om. Hiss/Diss?? Får nog bli en liten liten hiss trotsallt. Han är en udda, färgstark karaktär som säkert inte kommer skräda orden så det kan nog bli lite kul. Sen har vi programledarna!



Jag är nog en av ganska få som kommer sakna Jihde! Tycker han funkade bra och hade stenkoll på allt. När jag hörde att Pär Lernström skulle ta över så tänkte jag nja det här kan kanske bli bra och när jag senare hörde att Cecilia Forss ska bli hans sidekick blev jag redigt glad!! Tror att dem kommer funka kanon ihop. Kan nog bli ganska bra allt det här för Idol trots allt!! Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: tobias sikström

men liksom Alexander Bard? hahah.. eller ja varför inte. :)

2011-03-17 @ 12:59:11
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0