TISDAGSKVÄLL

Har varit en lång dag det här. Var på jobbet redan 9 imorse då jag hade bestämt mig för att vi skulle ha en städdag på jobbet. Skurade bokstavligt talat allt från tak till golv och nu är det så jädrans fint så jag blir överlycklig! Duktiga kockar jag har :)

Efter jobbet blev det lite hemhandling av käk då jag väntade lite kompisar ikväll!! Var beställt min Thaiköttfärsås så det fick det bli. Haha den är allt poppis. Lite glass med gubbar på det så var vi nöjda när vi landade i soffan för att spana in säsongspremiären av so you think you can dance som jag har längtat efter galet länge!! Älskar det programmet.

Någon annan som brukar kolla på detta program?

 

Nu blir det kanske en film om jag orkar innan det är dags för underbara sängen...Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0