SVERIGES NATIONALDAG

 

Måndag, sveriges natinaldag, röd dag, galet varmt, jag ledig och snart dags för nationaldagsfirande med ett gäng vänner. Ja det kan inte bli mycket bättre start på veckan. Fin fint. Håller på och städar och grejar här hemma då det behövs om man säger så ;)

 

Har verkligen haft en underbar helg där det har hänt mycket. Kommer visa massa bilder och berätta i kommade inlägg. Kom nu på att jag glömt berätta att jag blivit kattvakt i en vecka åt inte mindre än tre katter!! I know, lite galet men vad gör man inte för vänner... Känns dock inte som att jag har så många här eftersom den ena katten visst är jätterädd och har gömt sig under soffan sen dem kom hit i fredags. En katt visar sig nån gång men gömmer sig mest under sängen. Den sista katten däremot är helt orädd och riktigt mysig som verkar känna sig hemma så henne har jag lyckats få på bild..

Verkar som hon trivs kanonbra iallafall! Nu ska jag fortsätta fixa här hemma och blogga lite till innan jag drar iväg för att fira vår nationaldag. Någon annan som har planer på nationaldagsfirande idag eller ska hitta på något annat kul?

Ha en toppendag nu!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken söt katt:) Undrar vad Zazzu säger när hon kommer hem och känner att det varit inte mindre än tre katter i hennes hem! Även om du bara ser en;)

2011-06-06 @ 15:34:25
Postat av: Anonym

mysekatter

2011-06-06 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0