HELSINGÖR

Hade en av de absolut bästa dagarna på länge i lördags. Då var det planerat att Anna och jag skulle umgås hela dagen lång. Så jag kom på den briljanta idén att dra ner till Helsingör vilket jag brukar göra några gånger per år. Perfekt fär henne eftersom det var minst 10 år sen sist hon var där...(Hur det nu är möjligt men men!!)

Började med frukost hos mig sen åkte vi ner och tog färjan över. Hur mysigt som helst!




Älskar alla små mysiga hus i staden


Blev såklart ett besök i den fina ostbutiken.....där vi stannade bra länge!!

Så sjukt mycket gott och jag var verkligen i paradiset....

Massa fint att kolla på överallt och vi ögonshoppade som galningar!!

Dagens outfit.


Som ni ser i handen så shoppade vi liiite med, går såklart inte att komma hem tomhänt ;)

Sen var det dags för danska smörrebröd. En riktig favorit där vi hamnade på en mysig liten innergård med massa ögongodis.


Efter Helsingör svängde vi inom Båstad för en vända på stranden och lite käk på Pepes Bodega. Urmysigt men härifrån har jag inga bilder då min mobil dog. Hade verkligen en toppendag och sjukt fint väder på det. Massa fint att titta på. Hade vi kunnat hade vi lätt kunnat fylla en bil med allt fint vi ville ha. Jag har så galet lätt att få inspiration av de minsta ting så mitt huvud snurrade rejält denna dag. En underbar känsla och underbart med en så fin vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0