Vilken HELG

Lämnar en toppenhelg efter mig! Fredagen var det födelsedagsfest. Middag på salt, uteserveringar och party på Mårtenson. I lördags var det middag hemma hos mamma och träffa lillebror för första gången på typ en månad. Riktigt skoj och det gjorde ju inte det sämre att man fick en present han tagit med hem från Thailand!!! Sen drog jag på förfest till en kompis innan vi drog ut till Leffes i Tylösand! Hade väldigt kul där ett tag och träffade äntligen min fina kompis Therese som är nere på semester från Norge. Skakade rumpa rejält där innan hon åkte hem! Sen blev det "vit" taxi in till stan för att avsluta utgången på Mårtenson i underbara franskan. Hade galet skoj och förlåt Katta än en gång för att jag knäade dig i ansiktet på väg upp på baren där jag dansade ett bra tag!! Haha vad galet!! Igår chillade jag ganska mycket innan det var dags att åka och handla hem mat eftersom vännerna var hembjudna på middag! Bjöd på hel kyckling i ugn med rostade rotfrukter och fetaost & basilikacréme. Smaskens och till dessert blev det jordgubbs och rabarberpaj med vaniljglass som intogs till filmen Dear John!!


Middag hos mig....

Stor träelefant som jag fick av lillebror efter hans semester i Thailand! Tack för den brossan :)

Hur har eran helg varit? Vad har ni hittat på för nåt kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0