UTMATTAD

Hej mina kära bloggläsare!!

Var några dagar sen sist nu. Sorry, men har som vanligt varit fullt upp. Lite för mycket om man säger så. Idag sade kroppen ifrån....

Senast jag uppdaterade var i måndags då jag hade förfest med ett gäng vänner och var inne på fjärde dagen i rad med fest. Drog ut till måndagsklubben och festade för att komma hem nån gång runt 04.00 till mig för efterfest som slutade med att ett gäng personer sov över. Hade verkligen jättekul!!


Började med att käka Tapas på mitt jobb med min partner in crime Katta!

Sen blev det förfest hemma hos mig med vännerna....

innan vi drog ut till måndagsklubben och fortsatte att ha kul :)


På tisdagen mådde jag till en början bra men när de andra drog till stranden runt kl 10.00 hoppade jag i säng igen för att jag skulle vara på jobbet kl 14.00 för personalmöte. Kan säga att jag låg i sängen fram tills mötet och var faktiskt rejält bakis på jobbet. Fy på mig!! Efter jobbet blev det grillning med ett blandat gäng personer och sen blev det soffhäng med Katta för att kolla på so you think you can dance och en film!

I onsdags stod det jobb på schemat hela dagen. Torsdagen började jag med frukost på stan med min vän Therese. Efter det drog jag på sista akupunkturen innan semestern. Sen var jag på jobbet för att fixa med och vattna alla blommorna på uteserveringen. Åkte och köpte en gps och besökte familjen lite snabbt innan det var dags att jobba igen. Var en extremt lång dag på jobbet och kom inte hem förrens kl 01.00 inatt och imorse stod det ett besök hos min massör kl 06.00 på schemat. Blev kanske tre timmars sömn. Var verkligen i behov av massagen och så mycket som hon knäckte nacke, rygg och höfter har hon nog aldrig gjort innan. Tack igen bästa Anette på Muskelvården som tog emot mig så snabbt. Är någon på jakt efter en massör som är toppen på sitt jobb och gör allt för att hjälpa till är det henne ni ska gå till. Bara kika in här.

Efter massagen åkte jag hem för att sova några timmar till. Vaknade ganska snabbt av illamående och otrolig matthet. Märks att massagen var nödvändig för att knäcka allt rätt och få igång blodflödet igen. Men nu kom allt ikapp mig. Inte heft en ledig stund för mig själv på evigheter, jobbat extremt mycket och festat alldeles för mycket. Nu sa kroppen STOPP. Mått uruselt hela dagen och fick tvinga mig iväg till jobbet för några timmars planering vid datan av schema och beställningar. När jag kom hem däckade jag och vaknade kl 21.00 och trodde att det var morgon igen. Haha som det kan bli. Börjar må lite bättre nu, men det här kunde inte kommit sämre. Gps:en jag köpte igår var meningen att jag skulle använt idag och förflyttat mig uppåt många mil i landet. Vart är hemligt just nu! Nu fick jag vara klok och säga nej idag. Hade inte klarat av att köra så långt. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan köra, annars får jag väl inse att jag faktiskt måste ta en paus någon gång och lyssna på kroppen.

Oj oj vilket rejält inlägg det här blev!! Var på tiden. Hoppas allt är bra med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0