TORTYRMÄSTARE

Härmed kan snickare skriva tortyrmästare på sina cv. Nu är jag inne på tredje dagen med bankande och borrande från kl 07.00 på morgonen och jag känner mig knäckt och redo att berätta ALLT bara dem slutar..... Jag behöver verkligen få sova mina timmar annars blir jag helt bäng i huvudet.

Igår var en hyfsat lugn dag på jobbet som passade mig perfekt då jag fick tid över till beställningar och organiserande!! Fin fint när jag har tid till att göra sånt. Idag har jag börjat med en ny grej på jobber med två kockar som är inne tidigare på dan och gör alla förberedelser till kvällen så att vi inte behöver jobba 11 timmars dagar alla dagar. Så jag var inom jobbet idag och förklarade lite för dem. Känns riktigt skönt att kunna börja senare på dan. Härligt för då hinner man med mycket innan jobbet också!

Nu ska jag fortsätta att städa och tvätta här hemma. Hade planerat stranden idag för första gången i år men det är väl klart att det ska var dåligt väder när man gör det....;)


Bild från Thailand när jag var där i April. Som jag saknar det ibland....

Ha en toppentorsdag och tack för alla kommentarerna igår!! Blir så glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0