So not a morning person...

Finns något som heter A och B människor. A människor tillhör dem som är morgonpigga och fungerar bäst på morgonen/dagen. Alltså är detta den största delen av befolkningen eftersom dem flesta jobbar då. Sen har vi B människorna som fungerar bäst sent på dagen kvällen. Vad tror ni jag är? B såklart. Kan få för mig att börja städa och greja 12 på nätterna..

Idag är jag INTE på mitt bästa humör. Eftersom alla A människor i området har fått för sig att dem ska göra allt för att piss me off. Kl 07 imorse skulle det klippas gräsmattor och trimmas häckar. Sen har min hyresvärd på bottenvåningen fått för sig att riva ut inredningen nånstans. Bankat och använt någon jäkla borr sen kl 08 imorse. Ja han kan renovera hos sig själv men inte fan kan han göra ett skit hos mig. Schmuck!! Det enda poitiva är att jag fått gjort lite här hemma eftersom det inte har gått att sova. Men fy vad trött jag är...

Vad är ni? A eller B människor?

Nu ska jag med glädje lämna hemmet för att shoppa hem lite mat då kylskåpet ekar tomt..

Ha en bra Tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0