Ansiktsprodukter...

Då var det måndag igen och vi är redan inne i Juli månad. Kan inte fatta att halva året redan har gått och vi är inne i den bästa tiden på året. Sommar, semester, strand, sol, bad, grillning, glass, utekvällar och de underbara sommardofterna från nyklippta gräsmattor och regnet som faller ner på heta vägar!! I like it :)

Helgen som passerat har lätt varit den tråkigaste på lång tid. Som ni vet har jag varit dålig för att det helt enkelt blivit aningen för mycket för mig utan att ha fått någon vila. Den här helgen har jag sovit, sovit och sovit ännu mera. Gud vad jag behövde detta. Fixat lite här hemma, kollat film och tagit hand om mig själv!

Tänkte jag skulle visa vad jag använder till mitt huvud/ansikte nästintill dagligen



Lite produkter som jag använder nästan dagligen för att hålla hyn fräsch men som jag använt extra flitigt i helgen. Även använt ansiktsmask för första gången på bra länge.

Blackhead eliminating från Neutrogena
Daglig ansiktskrubb från Neutrogena
Ansiktskräm från Nivea
Ögonkräm från Nivea
Nytt grymt hårvax från Lanza
Olika ansikiktsmasker

Vad använder ni andra killar för ansikstsprodukter? (Säg nu inte tvål och vatten bara!! Haha)

Såklart har jag varit inom jobbet lite för att styra upp saker och ting, men bdet är bättre att jag gör det för annars ligger jag ändå hemma och inte kan slappna av! Igår orkade jag verkligen inte med att vara hemma så det blev käk på Harrys med några vänner, sen kikade vi in Hbk-Aik matchen som Aik såklart vann. Efter det kollade jag och Katta på film. Eat pray Love. Kommer en recension på den senare. Så även om det varit en tråkig helg har det varit en nödvändig helg för mig att återhämta mig och jag börjar känna att förkylningen börjar släppa...

Nu ska jag skynda mig in till stan för käk och bio!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0