LISEBERG

Förra söndagen var det alltså dags för en tripp till Liseberg!! Underbart väder, roadtrip upp till Götet i två bilar och galet roligt hade vi! Invigde nya attraktionen atmosphere som var grym men inte riktigt värd att stå i kö för i en timme och en kvart...



Kamilla & Katta körde obligatorisk bild med kaninen

Andreas & Katta på lisebergsbanan

Vem var det som var bäst på basketen och vann rasta Ove? Jo jag!!!

Såhär ser nya attraktionen atmosphere ut...

Tog en paus o kollade på Sammys äventyr i 3d. Såklart hade man ju slökollat igenom filmen 2 dagar innan ;)

Blev plaskblöta på floomride

Hade det väldigt bra i mitten i sagoslottet

Gruppbild utanför Gasten!!

Var verkligen en underbar dag på Liseberg med allt vad det innebär!! Tack för det mina fina vänner :)

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej!

jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)

Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)

2011-07-18 @ 20:34:36
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0