Helgens planer inställda...

Den här helgen blev inte alls som planerat vilket suger. Gps:en jag köpte i torsdags skulle igår tagit mig dryga 45 mil uppåt i landet till Grythyttan och min fina vän Anna. Vi var bjudna på middag och sen var det irländsk afton på puben. Idag skulle vi styrt kosan västerut till vår kära grannland Norge för att överraska vår vän Therese på hennes födelsedagsfest. Hon fyllde år förra veckan och idag var vi inbjudna till hennes fest. Både jag och Anna sa att vi inte kunde komma eftersom vi båda skulle jobba, men sen lyckades vi styra om jobbplanerna för att helt enkelt dyka upp hemma hos Therese i Norge och ge henne en rejäl överraskning som hon sent skulle glömma.....

Nu blev det inte såhär eftersom jag blivit dålig. Inte haft mycket ledig tid för mig själv sen jag kom hem från Thailand. Varit sjuk i över två veckor. Jobbat jättemycket, knappt varit hemma och festat. Tillslut sa kroppen ifrån och jag förstår att jag måste tänka lite på mig själv. Hade inte varit smart att köra bil i dryga 5 timmar när jag mår uruselt och inte är riktigt uppmärksam. Tråkigt som fan är det men inser att jag måste vila lite och kanske ta det lugnt för en gångs skull. Har mest sovit hela dagen och är alldeles matt i kroppen....

Nu ska jag hem till mamma på middag. Bara det känns som en kraftansträngning....

Hoppas allt är bra med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0