Födelsedagsfest!

Kom nyss hem efter att ha varit iväg och fixat present till min fina vän Katta som fyller år idag! Hann med en snabb lunch på stan med min vän Frida med och har även varit en sväng inom jobbet för att fixa lite så nu ska jag väl kunna stänga ner jobbet lite grann och vara ledig tills på måndag!! Förhoppningsvis ;)

Nu ska jag slänga mig in i duschen för att fixa till mig och sen hoppa in i finkläderna. På inbjudan står det finskjorta så det blir att klä upp sig! Love it!




Grattis på födelsedagen Katta!! Är så glad att ha en sån fin vän :)

Ha en fin fin fredag alla, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack så jätte mycket och hoppas ni hade en trevlig födelsedags fest.

2011-07-16 @ 10:14:28
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0