Eleven days of work

Hej på er! Blev visst en ovanligt lång paus för mig. Var absolut inte meningen men med ett krånglande internet och att jobba 11 dagar på rad, ja låt mig säga det är inte den bästa kombinationen. Har inte varit många lediga stunder och när jag väl haft någon har internet inte velat det jag velat...

Har varit en hel del att stå i på jobbet men ändå inte så extremt mycket som det brukar vara på sommaren vilket har varit lite skönt med tanke på alla dagarna på rad men på sommaren VILL man på något konstigt sätt ha väldigt mycket att göra....konstigt det där!

Förra fredagen var det extremt lugnt så jag kunde sluta tidigare. Passade mig perfekt då jag skulle ut o festa med kompisarna. Var lite hungrig så jag tog mig min underbara tapastallrik med ett glas rosé på jobbet innan det var dags för utgång!! Satt som en smäck.




Kommentarer
Postat av: bix

gött du e tebax

2011-08-01 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0