Dag 5 av 11

Alldeles strax dax att göra sig klar för att knata iväg till jobbet. Känns tungt att det är så många dagar kvar men när jag tänker på vad som väntar på mig på andra sidan så är det verkligen värt det...

Håller på att bli galen på mitt internet. I April bytte jag abbonemang till ett mobilt som skulle vara dubbelt så snabbt som mitt gamla. Har funkat kanon men på senaste tid har det krånglat extremt mycket och ibland kommer jag inte ens in på nätet så går det nån dag utan update här beror det på det och såklart att jag jobbar sjukt mycket. Måste ta och ringa Tele2 då internet på mobilen också krånglar. Vilka I-landsproblem...

Hoppas ni får en toppenfredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0