Besöksrekord!!!

Igår hade jag besöksrekord på bloggen. Galet kul att så många hittar hit :) Nu ska ni bara bli lite bättre på att lämna kommentarer med så blir jag ännu lyckligare ;)

Igårkväll blev det golf ute på punch med några vänner. Tänkte att jag skulle slå mitt rekord på 37 slag från personalfesten med det gick käpprätt åt helvete på första hålet. Blev störd på första utslaget (tack för det Mattias) på bana ett vilket gjorde att jag tappade det helt och fick en jävla 10 på första hålet.... Ja jag är en tävlingsmänniska och inte den bästa förloraren....Kom på 3:e plats med 49 slag. Jaja bättre lycka nästa gång!

Är på lite dåligt humör idag eftersom hantverkarna väckte mig 7 imorse igen med bankande och borrande så jag inte kunde sova idag igen. Riktigt störande när man inte får sova, då blir jag inte på mitt bästa humör om man säger så...

Nu måste jag kila iväg till jobbet!

Ha en toppenonsdag i det fina vädret :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 18:56:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0