Sveriges vackraste villa!!!

Jga har en dröm, en dröm om att när jag blir äldre skaffa mig en stor villa med en rejäl trädgård! Där jag kan lägga ner mycket tid på att renovera, pyssla, fixa, måla, påta i trädgården, anlägga min örtgård/trädgårdsland, bygga en damm and so on..... Alltså göra det till ett ställe där min framtida familj kommer njuta och min familj, vänner och släkt kan komma och hälsa på precis när som helst!! Helst ska det vara ett hus med en historia där man kan bevara det gamla men ändå blanda med nytt och modernt. Det tycker jag är en skön stil och gör att det blir ett hem. Gamla ting blandat med nya i en härlig mix...

Dessa tankar har jag antagligen fått med mig sen jag var liten och växte upp på landet i en stor vacker villa med en massa historia! Huset var nämligen en gammal skola...Vilken härlig uppväxt det var i det huset!!

Anledningen till att jag skriver allt detta är att vi i villa har haft en tävling där dem har utsett en villa bland 354 bidrag till Sveriges vackraste villa! Och oj vilken drömvilla... Något i denna stilen hade inte varit fel som ett framtida boende...

Sveriges vackraste villa!



Ett drömboende! Kostade familjen 620 000. Otroligt billigt ja men då fick också familjen lämna skåne och flytta till norrland...Visst är huset vackert?

Kommentarer
Postat av: ante Halmstad

Heay flyyttar med dig när som...
;)
Asfint hus.
//

2012-12-18 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0