Nominerade till årets Razzie...

Det här tycker jag ändå är lite kul att hålla koll på. Vilka filmer och skådespelare som blir nominerade för årets sämsta film och skådespelarprestationer. Kan hålla med om en del och andra inte riktigt. Två filmer fick nio nomineringar var och dem är The last airbender och Twilight Eclipse. The last airbender var inte särskilt bra men Eclipse tycker jag inte förtjänar att vara på denna listan. Sex and the city 2 gick det inte heller bra för och det kan jag inte förstå. Tycker den filmen var bra. Får fan kolla på den filmen en fjärde gång och se vad jag har missat..

Kul att kolla in alla nomineringar här nedanför. Är på engelska för jag orkar inte skriva om allt på svenska. Nån gång får jag vara lite lat..Hoppas det går bra ;)

 

The complete list of nominations:

WORST PICTURE
THE BOUNTY HUNTER (Columbia Pictures/Relativity Media)
THE LAST AIRBENDER (Paramount/Nickelodeon Movies)
SEX & THE CITY #2 (Warner Bros/New Line/HBO Pictures)
TWILIGHT SAGA: ECLIPSE (Summit Entertainment)
VAMPIRES SUCK (20th Century-Fox/Regency Enterprises)

 

Tycker inte Sex and the city och Twilight hör hemma här.

 

WORST ACTOR
Jack Black / GULLIVER’S TRAVELS
Gerard Butler / THE BOUNTY HUNTER
Ashton Kutcher / KILLERS and VALENTINE’S DAY
Taylor Lautner / TWILIGHT SAGA: ECLIPSE and VALENTINE’S DAY
Robert Pattinson / REMEMBER ME and TWILIGHT SAGA: ECLIPSE

 

Gerard Butler som har spelat i en av dem bästa filmerna ever Law abiding citizen borde aldrig behöva hamna på denna lista efter att ha gjort den filmen....

 

WORST ACTRESS
Jennifer Aniston / THE BOUNTY HUNTER and THE SWITCH
Mylie Cyrus / THE LAST SONG
Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis & Cynthia Nixon / SEX & THE CITY 2
Megan Fox / JONAH HEX
Kristen Stewart / TWILIGHT SAGA: ECLIPSE

 

Vad ska jag säga? Hela sex and the city gänget nominerade??? Jaja. Men hur i h....te kan Miley Cyrus vara nominerad för The last Song? Ok, tycker inte alls om henne men det var ju hennes livs prestation i en film.!!

 

WORST SUPPORTING ACTRESS
Jessica Alba / THE KILLER INSIDE ME, LITTLE FOCKERS, MACHETE and VALENTINE’S DAY
Cher / BURLESQUE
Liza Minnelli / SEX & THE CITY 2
Nicola Peltz / THE LAST AIRBENDER
Barbra Streisand / LITTLE FOCKERS

 

Liza Minnelli!!!! What. Hon är ju typ höjdpunkten i filmen på bröllopet...

 

WORST SUPPORTING ACTOR
Billy Ray Cyrus / THE SPY NEXT DOOR
George Lopez / MARMADUKE, THE SPY NEXT DOOR and VALENTINE’S DAY
Dev Patel / THE LAST AIRBENDER
Jackson Rathbone / THE LAST AIRBENDER and TWILIGHT SAGA: ECLIPSE
Rob Schneider / GROWN UPS


WORST SCREEN COUPLE / WORST SCREEN ENSEMBLE
Jennifer Aniston & Gerard Butler / THE BOUNTY HUNTER
Josh Brolin’s Face & Megan Fox’s Accent / JONAH HEX
The Entire Cast of THE LAST AIRBENDER
The Entire Cast of SEX & THE CITY 2
The Entire Cast of TWILIGHT SAGA: ECLIPSE


Vad tycker ni om nomineringarna?? Vet en hel del filmer som borde ramlat rakt in på listan som en viss film med fiskar med vassa tänder, eller vad säger du Tobbs...?


Kommentarer
Postat av: toobs

Eftersom jag är något av en filmexpert med tusentals filmtimmar på mitt bälte kan jag säga att de har varit väldigt hårda för en gångs skull. kan börja med fiskarna som bits, nej den filmen ska ine vara md på listan eftersom de lovade att de var en c film med enbart slaffs och humor. den filmen levererade vad den lovade. de brukar hitta skitfilmer men jag antar att de har tagit "blockbusters" som inte nått upp till förväntningarna. Airbender ska dock vara med, den regissören har gått från att vara en av de bästa till ett skämt. alla hans filmer floppar. Eclips filmerna är inget vidare heller rent film mässigt och inriktar sig på ungdomar. fan när jag tänker efter e listan nog helt ok ändå:)



dock har det släppts mkt skit från Hollywood förra året.

2011-01-26 @ 06:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0