California here we come!

Så glad jag blev innan idag när jag var hemma och vände för lunch. Tv:n stod på som vanligt och helt plötsligt hörde jag en bekant låt. Ledmotivet till den grymma serien OC som sändes mellan 2003-2007. Det är en gammal favorit. Hur kunde jag ha glömt bort att den skulle repriseras? Visste om det men dagarna flyger förbi så man hänger ju inte med längre! Synd bara att man aldrig är hemma så man kan se på det. Blir att fixa alla säsonger så man kan kolla in den igen.

Någon annan som kollade på denna grymma serien när det begav sig?Seth & Summer var mina absoluta favoriter! Vilka hade ni som favvisar?

Kommentarer
Postat av: Jenna

såg ett avsnitt igår och satte mobilen på alarm för att inte missa de idag, är helt fäst! otroligt bra är de ju!!

2011-01-20 @ 23:07:39
Postat av: Åsa

Definitivt Seth och Summer!!!:)

2011-01-24 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0