Slappesöndag!!

Efter en lång jobbvecka och mycket att göra även igår på jobbet blev det utgång!! Var riktigt skoj och blev visst lite mer än jag hade tänkt mig men det behövde jag efter en lång vecka!! Idag har jag känt mig lite sleden men det är ju inte så konstigt. Mest slappat & tvättat så man känner att man har gjort någon nytta ;) Var och hämtade bilen på jobbet & fixade lite med beställningar med!! Fick för mig att hyra film och när jag skulle betala upptäckte jag att jag varken hade legitimation eller pengar med mig eftersom det låg kvar i kavajen hemma efter nattens bravader... Lite pinsamt!! Var bara att köra hem och hämta! Så snart är det filmtajm :)



Ja det var ju Melodifestivalen igår! Hade på det på radion igår för att försöka hänga med under tiden men det var lögn i hel***e då vi hade riktigt mycket att göra! Fattar inte vad svt har tänkt med reprisen! Nu får jag gå och vänta hela dan på att få se den eftersom dem visar den 23.25 inatt. Undrar vad det var för nöt som kom på den briljanta ide`n. Ska se den och sen skriva vad jag tyckte om första delfinalen inatt eller nån gång imorn. Blir lite knivigt eftersom jag börjar tidigt imorn och jobbar länge!! Vet iallafall hur resultatet blev igår!

Danny och Swingfly till final

Pernilla och Jenny Silver till andra chansen.

Hade ju 2 rätt i min tippning iallafall! Eller hela 3 om man ser till hur jag tippade topp 4! Men jag undrar bara hur kunde Swingfly gå direkt till Globen? Var dem verkligen så bra. Tycker som sagt att Silver skulle tagit den platsen! Men hur kunde Le kid åka ur. Det är ju löjligt...Vad tyckte ni om gårdagens första deltävling? Vad jag förstår ska öppningsnumret och låtarna/bidragen ha varit väldigt bra men allt annat mindre bra..? Jaja jag får se senare! Nu blir det söndagsmiddag alà Henke. Kycklingfilé med ugnsrostade rotfrukter, chevrécreme och sallad!! Gött...

Kommentarer
Postat av: Modekillen

gött med enm chill söndag!

2011-02-06 @ 23:46:49
URL: http://modekillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0