Saturday night...

Puh vilken dag det var igår/inatt. Kombinationen av att jobba 24 timmar på 2 dagar och sen spontanfesta på det är kanske inte den bästa...? Börjar kanske bli för gammal ;) Haha. Som tur var så var jag på toppen humör igår vilket gjorde det lättare att jobba. Hade sjukt mycket mest hela dan att jag knappt hann äta. När det är så är det tur att man älskar sitt jobb. Hade inga planer på att gå ut efter jobbet utan hade en date med en film och sängen planerad men det blev det ändringar på när ett gäng ville ha med mig ut.

Snacka om att det var vad man behövde efter en lång jobbvecka. Riktigt kul var det. Körde Bowling och dansade loss mest innan det var dags att bege sig hem. Mår skumt nog toppen idag med och jag gillar´t!!


Frida och jag, som ser förvånansvärt pigg ut..

Sebbes & Filips bowlingteknik var visst lite annorlunda!! Hehe

Var ganska packat med folk, tur att scenen finns då att dansa på. Där hör jag hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0