One month!

Yes, idag är det en månad sen jag startade min blogg! Konstigt nog så känns det som jag har bloggat längre än en månad. Har hunnit med en himla massa inlägg om både det ena och det andra och jag tycker det är skitkul det här. Bloggen blir såklart lite som mig, ena stunden tipsas det om en tröja för att i nästa komma en recension om en film jag sett eller tips på nån bra ny serie jag spanat in. Eller något nytt jag kommit på i inrednigsväg. Jag tror att jag skulle ha väldigt svårt att bara skriva en matblogg, inredningsblogg eller modeblogg osv eftersom jag  brinner för så många olika intressen. Jag blir lätt inspirerad av vad som helst och gläds av det lilla och flyger snabbt iväg i tankarna! Hoppas att ni läsare uppskattar att jag skriver om så vitt skilda saker och tycker det är roligt att läsa om vad jag hittar på!

Har redan fått en hel del läsare under denna månaden vilket är otroligt skoj. Hoppas ni fortsätter att kika in! Såklart hade det varit kul med ännu fler så tipsa gärna folk! Är det något ni saknar eller något ni vill att jag ska skriva mer/mindre om så bara hojta till. Kommentarer uppskattas och gör mig lika glad varenda gång. Bloggen tar upp ganska mycket tid. Mer än vad jag trodde men har jag väl startat något så ska det göras så bra som möjligt. Ibland är det svårt att hinna med eftersom jag jobbar så mycket och gör jag inte det så är jag iväg på något annat skoj. Än så länge har jag lyckats skriva varje dag och det ska jag försöka fortsätta med! Nej, know when to stop writing Henke.....

Idag har jag jobbat lunch och efter det drog jag direkt upp till Ullared med mamma och syster. Hamnade först inte så mycket i vagnen men plötsligt rullade det på och det blev alldeles för dyrt...som vanligt ;) Hittade lite i dem andra affärerna runt omkring med men det visar jag nån annan gång. Nej nu måste jag ha mat i mig.



Såhär har shoppingoutfiten sett ut idag!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Har aldrig varit på Gekås när det varit sååå lite folk! Härligt!

2011-02-17 @ 14:31:08
Postat av: Modekillen

du ser lite trött ut efter shoppingturen! =)

2011-02-17 @ 15:04:50
URL: http://modekillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0