Nederländerna...

Godmiddag...kom hem sent från jobbet igår så då fanns det inte nån ork att uppdatera! Nu håller jag på att fixa mig för att åka iväg på massage hos sjukgymnasten...ska bli gött!! Efter det blir det lite rännande på stan och sen direkt till jobbet så kommer inte vara hemma förrens ikväll nån gång. Uppdaterar då såklart om jag hinner med :) Ha en toppentorsdag!!

Såg vilket bidrag som kommer representera Nederländerna i ESC och jag trodde inte det kunde bli sämre än förra årets bidrag men oj vad jag hade fel....
Såhär såg det ut för Nederländerna förra året..



Pinsamt dålig låt. Såhär ser vad jag redan nu kan utse till årets sämsta bidrag i ESC ut. Rena sömnpillret!



Kan sätta 1000 spänn på att den här inte kommer komma topp 10 i finalen som jag inte ens tror att dem kommer ta sig till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0