Ledig dag!

En sån här dag när det smattrar spikar mot fönstret och är allmänt grått och trist är det skönt att vara ledig och befinna sig inomhus! Våren känns ganska långt borta men då kan jag bara titta på soffbordet där jag har färska tulpaner med körbärskvistar ståendes. Då känns våren genast inte så långt borta. Mina tankar börjar vandra och jag njuter av att ha en resa framför mig som inte är allt för långt borta nu....



Men just det, back to reality och det regn & snöblandade vädret! Är väl lika bra att fortsätta städa, vika tvätt och röja i min walk in closet...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ljuvligt:) Behövs verkligen vårblommor nu!

2011-02-01 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0